Selam güzel anneler. Happy Kids yeni geçmiş bulunmaktayım bebeğim 16 günlük. Sezaryen doğum gerçekleşti ve göbeğim inanılmaz aşağıda ve kat izi var bu sorunu nasıl ortadan kaldırabilirim. Çatlaklarım epey derin korse taktığımda canım yanıyor. Önerileriniz neler ?