Merhabalar,
İstanbul’ da yaşıyorum. 3 aylık bebeğim var. Havalar çok sıcak ve yattığımız oda 30 derece oluyor diye klima aldık ve ben çocuğu nasıl giydireceğimi bilmiyorum.
Klima 24 derecede açıp duvara doğru çeviriyorum ve oda ısısı 27 derece oluyor. Uyurken nasıl uyandığında nasıl giydirmeliyim?
Şuan korktuğum için uyandığı zaman klimayı kapatıyorum.
Uyurken üzerine kısa kollu zıbın üzerinede ince müslini 2 kat yapıp yaptırıyorum az mı bilemedim.
Uyanık olduğunda çorap veya uzun kollu, alt pijama, şort vs giydirmem gerekli mi ?
Odanın kapısı açık mı olmalı kapalı mı?
Üşüdüğünü nasıl anlarım?