Ozlem_35 2 aylık Bebeğim idrar yolu enfeksiyonu oldu 3 gün sonra idrar kültürü sonucu çıkcak duruma göre hastaneye yatış yapabilirler şuan evimizdeyiz geçmesi için ne yapabilirim ne verebilirim bebeğime napsam geçer