Bebeğim 3 aylık SMA mamaile besleniyor sadece, 1 ayı geçti. kakasında ağır bi koku var çişi de öyle. Arada kakasında mukus da oluyor (sümüksü kıvam). Hiç kusmayan bebek kusmaya da başladı artık bir de mamasını daha az yiyor. Alerji olabilir mi biraz daha gözlemleyip mi doktora gideyim? Hali keyfi yerinde huzursuzluğu yok