2lokummannesiii maşa da babyliss tek geçerim ☺️ saçın eğer çabuk bozulan bir saç değilse kalın çaplı maşa daha güzel duruyor. Benim saçlarım çok ince telli ve çabuk düşer ben ince çaplı kullanıyorım sonra tarakla açtırıyorum. Daha doğrusu eskiden yapıyordum. İki senedir bir kere bile yapmadım 😂 saçlarımı kestirdim kısa zor oluyor yapmak😂 tabi imkan varsa Dyson otomatik olandan almak en güzeli 🥰