defnosgeldii Cuma günü 2. Ay aşılarını yaptırdık hiçbir şey yoktu bugün kolu şişti çok ağlıyor başına gelen var mı acaba ne yapmalıyız ne zamana geçer :(( çok ağlıyor
Hipatya defnosgeldii bizim sade aşı yeri şişti sonra kendiliğinden indi bilgim yok canım üstte kalsın
Yusufcugunannesi14 defnosgeldii içinde sıvı çoğalmış olmuş olabilir o canını acıtır temas edildiğinde . Hemşireye sormuştum sık dedi sıktım çıkardım şuan şişlik yok çok rahat
Zeyynep Bizimkinde şişlik olmadı ama aşı yeri şişebilir demişti doktor kolu mu şişti tamamen doktora götürün ozamn