Yasemin4224 Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var bibs, Philips avent, wee nin emziğini aldım hiçbirini almıyor sizler ne kullanıyorsunuz
ketcapli_lahmacun Yasemin4224 Önceleri chicco kullanmıştım. Şimdi E-bebeğin baby plus markalı emziğini kullanıyoruz. Philips avent gibi aynı. 🌼
Baharbek Yasemin4224 Philips avent ve bibs kullanıyorum dönüşümlü çokta emzik sevmiyor gerçi uykuya geçişte alır sadece
KutayinAnnesiii Doğduğundan beri nuk kauçuk uçlu emzik kullanıyoruz 5 aylık olmak üzere oğlum 1 aydır neredeyse hiç almıyor ağzına sadece uykuya dalarken almaya başladı o da nadiren
Paramedikk_ Avent kullanıyorum emzik biberon bide medela biberon emzik meme reddi yaşayınca bunlara geçtik
TheBaby Yasemin4224 Emzikleri alırken birde yarı damaklı tam damaklı olarak alıp kullanan. Mesela benimki yarı damaklıyı tuttu. Denemek için 6₺ lik bi emzik aldım. Baktım tutuyor. Eczaneden bebedor yarım damaklı aldım. Onunla devam ediyor
Yasemin4224 Tatlisannedilekk bende avent soothie denemek istiyorum ama bide tutmazsa verdiğimiz paraya yazık olur diye tereddüt ediyorum ☺️
Tatlisannedilekk Yasemin4224 Benim denemediğim bir tek avent kalmıştı onu da tuttu hemen, aynen haklısınız bide o kadar para verip tutmazsa bebek kötü olur