laliko35 Kızlar 53 gün önce Sezeryan doğum yaptım doğum yaptığımdan beri kabızlık problemim var yani tuvalete çıkıyorum ama zorlanıyorum aranızda böyle bir problem yaşayan oldu mu Yaşadıysanız nasıl bir çözüm buldunuz
Alininannesi40 laliko35 kayısılı mevyesuyu kuru kayısı bol su ve tuvalete gidince biraz yag sürün yag cok işe yarıyor
Mryem16 laliko35 Kuru erikden hoşaf yapmanızı tavsiye ederim eve gelir gelmez yaptık içtim hiç kabızlık sorunu yaşamadım
laliko35 DenizSerap günde ne az 3 litre su içiyorum ya sıcak şeyler tuketiyorum niye böyle oldu anlamadım çok zor 😓
laliko35 Cicek_Gokce46 ya 3 litre su içiyorum günde bi de hiç soğuk şeyler tüketmiyorum napicam bilmiyorum
laliko35 Alininannesi40 ilk 2 hafta şekersiz kayısı kompostosu yaptım gene fayda etmedi çok su içiyorum soğuk şeyler de tüketmiyorum o kadar dikkat ettim ki
Cicek_Gokce46 laliko35 bende olmuştum biraz kötü oluyor ama sonra geçiyor evin içinde yürüyün kayısı tüketin ama çok yemeyin bebeğiniz ishal olur