AfraZ Emzikten sonra bibse karar verdim bebegim 2 aylik sizce iyi mi yaptim😔 tutarmi kolik bebek hep emmek istiyor emzik rahatlatir biraz cok huzursuz uyuyor. Avent nuk tommie wee baby time hepsini denedim. bibsi bilen varmi memnun kalan
ketcapli_lahmacun AfraZ ben chicco marka emzik kullandım sürekli. Şimdi oğlum 7 Aylık. 6 aydan beri emzik tutmuyordu. En sonunda emziği değiştirdim. E-bebeğin baby plus markalı emziğini kullanıyorum. Aynı Philips avent gibi. 🌼 Bibs almayı düşünüyordum ama bi zaman sonra sündüğü için vazgeçmiştim.
busraasil Bende üç dört farklı emzikden sonra bibs aldım o kadar memnunumki oğlum çok sevdi hafifte hem kendi çıkarıyo geri sokuyo ağzına😀 1aylıktan beri kullanıyorum şuan 4aylık