Az önce markete girdim kızlar
Hero baby kavanoz mama ve hero baby kaşık maması gördüm muzlu elmalı tahıllı yazıyodu üzerinde 4+ yazıyodu alsam mı almasam mı markette çok düşündüm 6 yaşındaki kızıma veriyodum aslında o aylarda bi sıkıntı yaşamadım… yinede burda sormak istedim sadece sabahları veya geceleri versem 1 öğün diye düşündüm emziriyorum ve ara sıra su veriyorum şuan 4 ay 16 günlük