Elbet konuşacaklar ben bu tarz konularda şöyle düşünüyorum. Elimizden geldiğince kitap okuyorsak, kartlarla, sorduğu sorulara bıkmadan usanmadan cevap veriyorsak, tv tablet sınırlı yada hiç yoksa çocuk sünger gibi çekiyor hepsini. Çünkü yapılacak şeyler bunlar zaten. Ha için rahat etsin diye bir uzmanın görmesinde muhakkak fayda var ama onun dışında endişelenecek bir şey görmüyorum ben