22 aylık oğlum sizin anlattığınız gibi algıda problem yok . Komut alıp veriyor bazı kelimeleri de var ama akıcı konuşmuyor . Bunun için doktora da götürdük problem olmadığını evde Tv tableti kapatmamızı teklif etti .. Hatta teyzemin kızı ve eşi çocuk doktoru geçenlerde bir araya geldiğimizde bu konuyu açtım . Eşi güldü direkt ne bekliyorsunuz bülbül gibi şakısın mı dedi direkt şok oldum 😳 Bazı çocuklar biriktirir dedi Hatta bir kaç soru sordu size de aktarayım …
En önemlisi komut alıyor mu ?
İsmine bakıyor mu ?
Duymasında problem var mı ?
Şu nerde dediğinizde Parmağıyla gösteriyor mu ?
Merak duygusu var mı ? Ne bileyim parmağıyla gösterip gösterdiği nesnenin ismini söylemenizi istiyor mu gibi gibi … İçimi rahatlatmıştı benim sizde kafanızı takmayın bence .. Tv den tamamen kopartmadım ama azalttım , dışarı çıkartıyorum elimden geldiğince . Yavaş yavaş ilerleme var gibi .