2 aylık kızım sancılı kolik bir bebek 2 gün önce doktora götürdüm ağlamasından dolayı doktor da mamasını değiştirelim belki laktoza alerjisi vardır bazı bebekler laktozu sindirmede zorlayabilir içerse rapor çıkartırız bi deneyin ise yarar mı dedi 2 gündür içiriyorum bi ise yaramadı gibi 2 günde belli olmaz belki ama tadı da çok kötü normalde kusan bir bebek değil ama bu mamaya başlayınca ara ara çıkartıyor doktora söyledim normal kusmasi alışma süreci az yap mamasını dedi . Aranızda kullanan var mı