Lohusalıkta 32. günüm ve hala kendimi ruhsal olarak iyi hissetmiyorum. Sürekli çalışan ve üreten bir kadındım şimdi ise sadece bebek bakıyorum. Ne yapmak istediğimi de bilmiyorum ama kendimi sürekli geçmişimi yad ederken buluyorum. Kendimi özgür hissetmiyorum. Ne hissettiğimi tam olarak ifade edebilmem güç. Bunlarla baş edebilmek için bir lohusalık defteri oluşturdum. İçimden bir şey yazmak gelmese de. Bebeğimi çok seviyorum yanlış anlaşılmasın ve planlı bir gebelikti. Fakat bundan sonraki yaşamımda nasıl olacağına dair o kadar çok kaygım var ki. Sizler nasıl lohusalıkla baş ettiniz? Tüm bu dengeyi nasıl buldunuz? Yorumlarda buluşalım.