Bebeğim 2 ay 5 günlük 3 günde bir kaka yapıyor. Ben hasta olduğum için emziremiyorum mamayla besliyorum. Aptamil conformil kullanıyorum. Bebegimin kakası macun gibi kabız degil ama her yapışında ağlıyor. Bütün testleri yapıldı bağırsaklarında sorun yok. Ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardımcı olurmusunuz ne yapmalıyım