Nefeshiramm yaaaa kader ortağım gibisiniz sizinle tamamen aynıyız inşallah birileri yardımcı olur ya da biz sorunu çözeriz. Lütfen iletişimde kalalım öğrendiklerimizi paylaşırız. Şimdi ben oğlumu önce emziriyorum bakıyorum duruyor bırakıyor kendi memeyi tamam doydu bu diyorum. Dediğiniz gibi kucakta zor da olsa sakinleşiyor beşiğe ya da bir yere bırakınca ağlıyor. Ama ağlamalar devam edince sizin gibi mama veriyorum 60-70 Cc hepsini içiyor. Aa doymamış mı diyorum. Çişleri yeterli bence bezler hep dolu, kaka günde 1 kez yapıyor. Gazlı bebek olduğu için de sürekli bir emme isteği var o yüzden de ayırt edemiyorum açlıktan mı emme istediğinden mi diye. Bu yüzden mamayı bir Türlü bırakamadık. İlk zamanlar günde max 2 kez veriyordum şimdi 7-8 kez veriyorum (46 günlük oğlum) ben de sizin gibi şankınım ve çaresizim