Yeniaanne Merhabalar bebeği uyuz olan var mı varsa eğer fotoğrafını yükleyebilir mi nette çok bir şey bulamadım
NEHIR21_BULUT18 Yeniaanne uyuzmu bilmiyorum ama sırtı çok fena kızımın😔yarın götürcez dktra bizdede bu aralar kaşıntı var neden olduğunu bilmiyoruz bnden bişey mi geçti acaba diye düşünüyorum
Dilan3373 Yeniaanne malesef benim4 aylık kızım da uyuz bizden geçti lanet bş hayatımız mafoldu naptıysak geçmedi ayak altı sivilceli mi
edaninannesii Yeniaanne canım bize de aynısı dendi uyuz diye hep kullandık fakat hep tekrarladı en son bi doktora gittik bebeğimin alerjisi oldugunu öğrendim yediğim besinler anne sütünden geçiyormuş diyet yaptım 1 ay cok sükür bişeycik kalmadı
Yeniaanne Tdof26 dr sadece şüphelendi uyuzdan en son cildiye dr foto attım değil dedi yüklerim birazdan
ant331 Yeniaanne uyuz gibi değil sanki zaten. Yani uyuz hiç görmedim ama sanki isilik olmuş bayağı kötü şekilde sanki
NEHIR21_BULUT18 Yeniaanne kolundaki büyük kabarcık gibi olandan var kzımdada siz çocuk doktoruna mı gösterdiniz acaba yoksa cildiyeye mi
minibebee Tdof26 ayak altı görürsem net bisey diyebilirim doktorda zaten direk ayak altından anlıyor doktora gittiğinde mutlaka ayağının altını gösteriniz
Yeniaanne NEHIR21_BULUT18 çocuk dr ama bizde sadece sırtta ve ön tarafta var başka yerde yok ve şuan sadece büyük olan kaldı kurudu söndü onlarda
Tdof26 minibebee [url=https://www.hizliresim.com/b1rlghn][img]https://i.hizliresim.com/b1rlghn.jpeg[/img][/url] ayağı şuan böyle ve doktor buna uyuz değil dedi bütün uyuzlu bebek ayakları bu şekilde gördüğüm kadarıyla