Yamanikomm ben de ilk başlarda çok afalladım. Burdaki annelerden çok yardım aldım. Ben önce tabii ki tadımla yumurta verdim. Sonra haşlanmış yumurtanın yanına peynir ekledim. Zamanla zeytin ezmesi. Sonra salatalık gibi. Bunlar yaklaşık 1 ayı aldı. Ben emzirdiğim için sabah önce emziriyorum. Sonra biraz kızımla yatakta oynuyoruz. Yaklaşık 30 -45 dakka sonrada kahvaltı öğününü veriyorum. Öğlenleri için uyuttuktan sonra öğle yemeğini hazırlıyorum. Öğlenleri tuzsuz yemekler olduğu için yemiyor genelde. Ben de emzirmeden uyandıktan yarım saat sonra öğle yemeğini veriyorum. Bu öğünden yine en geç 45 dakka sonra emziriyorum. İkinci uykusuna yatınca bu sefer ara öğün hazırlıyorum. Çoğunlukla meyve oluyor. İkinci uyku sonrası genelde uyanınca emziriyorum yarım saat sonra ara öğünü veriyorum. Sonra akşama doğru tekrar emzirip uyku öncesi ara öğünü veriyorum. Çok uzun yazdım ama bizim günümüz böyle geçiyor. Ancak benim kızım 10 aylık. 7 aylık bebek için bu öğün sayısı çok fazla. Sanırım sizin için iki ana öğün kesin bir ara öğünde doymadığı zaman verirseniz daha sağlıklı olur. Öncelik anne sütü ya da mama olmalı 🌺