Merhaba anneler doğumdan sonra ilk adetimi görüyorum 4.5 ay sonra oldum ve tam 15 gün oldu aynı yoğunlukta devam ediyor ilk doğum olduğu için tecrübem yok doktora gitsem mi diye tereddüt ettim birde ben PCOs hastasıyım sizin süreç nasıldı merak ettim tavsiyelerinizi alabilirim ?