NilBensu merhaba, ben 2 ay önce ortopedi ye göründüm ve röntgen çekildi doktor bişe yok spor yap geçer dedi. Ama ağrılarım arttı. Başka bir doktora gittim ve sadece el ile kontrol etti. Sağa doğru Bi kayma var dedi. Oturma simidi kullan ve ağrı için soğuk uygula dedi. Ama hala geçmedi😞 3 - 4 aydır devam edıyor.