6buçuk aylık kızım 2 gündür bez değiştirirken kıyametleri koparıyor çok ağlıyor zorla değiştiriyorum bir travma falan da yaşamadı bugüne kadar benden başka kimse de değiştirmedi sizce neden böyle yapıyor olabilir . Diş dönemine girdiğimizi de düşünüyoruz diş etinde beyazlık şişlik var eli hep orda