Mervedila Göbek çok az kaldı ama benim de basenlerimle basım dertte. 39 gün oldu doğum yapalı, 5 kilo fazlam var ama daha önce bu kilodayken girdiğim kıyafetlerin hiçbirine giremiyorum. Resmen ödemlerim gitmedi sanki. Ayaklarım ve el parmaklarim hala şiş, belki de kilodandir diyeceğim ama bilmiyorum ya, ben de çok fena takmış durumdayım 🤦🏼♀️🙄