Bize en yakın köyceğizde var yangın, hala devam ediyor. Okuldakiler falan yardım götürmeye gidiyorlar haberlerini onlardan alabiliyorum. Allah yardımcımız olsun ülkecek, çok kötü günler geçiriyoruz.
Eşimin dinlenme günleri de iptal olmuştu, sürekli ormanlık alanları dolaşıyorlarmış.