buket_643 yaşadıkların çok ama çok normal daha 3 gün olmuş ayağa kalkıcam diye zorlama kendini sakın, 2 haftadan sonra daha kolaylaşıcak her şey. Ben de ikiz annesiyim şöyle söyleyeyim 14 günlükken merdivenlerden koşarak inip çıkıyordum (sen de yap diye demiyorum, şartlarım onu gerektiriyordu, hastanedeydik biz)