Deletedmom27337 Hayırlı günler :) kızım 4,5 aylık ek gıdaya az kaldı. Buzluğa şeftali, kayısı,erik tarzı meyveler atsam olur mu yapan varmı buzluktan?
Cgdmltr93 Deletedmom27337 buzluğa atmak yerine kaynatın kavanozlara koyun. Kayısı şeftali falan. Çok güzel oluyor kavanozda
Deletedmom27337 Okuroya biz ek gıdaya geçene kadar kalmazsa yada kışın da içer mi die 🤔 bilemedim bnde 🙄🤷🏻♀️
Cgdmltr93 Deletedmom27337 Kavanozda bozulmaz hayır. Kaynarken koyup kapağını sıkı kapatıp ters çevirin. Konserve yapar gibi. İsterseniz meyve suyu gibi koyun. İsterseniz küçük küçük doğrayıp kaynatıp koyun. Hiç bişe olmaz