Ezgibebek Bebeğimin gazı hala geçmedi sürekli ıkınıyor ek gıdaya da çok az kaldı sizler bu süreci nasıl geçirdiniz ben baya korkuyorum yiyeceklerden iyice gazlanacak diye, ben çok dikkat ediyorum yediklerime