Kizlar nolursunuz yardım edin biz 3 ay önce korona olduk koronadan sonra bebeğim hiç bişey yemiyor yediremiyorum ne yaparsam yapayım yemiyor 16 aylık bu arada iştah açıcı bir şey mi alsam diyorum ne yapacağımı bilmiyorum şaşırdım iyice çok üzülüyorum lütfen varsa bilen yaşayan bana yardımcı olsun hiç bişey yemiyor çok zayıfladı