Seherkaraca insana 18 sene surecekmiş gibi geliyor. Sanki hiç gülücükler saçmayacak, hiç laftan sözden anlamayacak gibi geliyor.
Hayattan tad almak bir yana, temel ihtiyaçlarımı bile gideremiyorum. Yalniz bakıyorum annem arada birkaç gün geliyor. Eşim destek evden çalıştığı için ama kolik ağlamasına kimsenin faydası yok. Kolik dışında da zaten “uyudu yatağına koydum” yok. Bazen 10 kere 3 dakikalık uykular uyuyor. Ducara çentik atayım bari. Hapishane bile daha özgürdür.