Aizat biogaia ile birlikte nurse harveys kullandık biz iyi geldi sayılır ama tam olarak asla geçirmiyor. Benim kızım her akşam 6 da başlardı 11 e kadar ağlardı uyutamazdık. Gaz masajı yapın karnına bol bol ama akşam 6 dan önce yapın 2-3 sefer, havluyu ütüyle ısıtıp karnına koyun ayaklarını sıcak tutun. Bir de anne karnı sesi var youtube da onu açın benim kızım da gündüz de ağlıyordu o sesi açınca sakinleşiyordu. Şu an 3 aylık halen o sesle uyuyor, kolik 3. Ay itibariyle düzeliyor en zor ay 2. Ay kabus gibi ama sabırlı olun geçiyor sonunda :)