Selam kızlar.10,5 ay oldu doğum yapalı kesinin olduğu yer solucan gibi ve hafif kabarık.bazen beyaz bazen kırmızı oluyor.2 doktora göründüm çok güzel dediler yarayı .peki bu solucan gibi olan şey hep kalacak mı yoksa günden güne azalacak mı ne olacak?ve niye ara sıra kızarıyor sonra beyaza dönüyor ?tecrübelileri alalım lütfen ,teşekkürler 😊🦋