Belki görenleriniz olmuştur geçen haftalarda bir post açmıştım. Pire mi uyuz mu diye. Cuma günü cildiyeye gittim. Uyuz dedi. Kwellada losyon tedavisine başladık ailecek. Bende iz yok ama kaşınıyorum. Eşim beter durumda iz olarak. 15 aylık oğlum var o da dünden beri karın bölgesini kaşıyor izler çıktı. Biz neyse de ona çok üzülüyorum yavrum sinirleniyor kaşındıkça. Bütün evi sirkeli su ile sildim dün. Cumadan beri çamaşır yıkıyorum. Çok zorlu bir süreç deniyor. Siz neler yaptınız kolay kurtulmak için? Deneyimli anneler yardım edin 😞