Merhaba kızlar bundan birkaç gün önce bir post atmıştım .oğluma görümcemin kızından hastalık bulaştı diye belki hatırlayanınız vardır İlk başlarda çok ateşlendi hastaneye götürdük neyse ateşi falan düştü şimdi de öksürük ishal oluyor çok kötü yani .sadece ateşi dinmiş durumda. herneyse ben de bundan 2 3 sabah önce uyandım boğazım çok kötü yanıyordu herhalde oğlundan bulaştı dedim bana da. öksürmeye başladım falan ben de onun gibi .dün gece birden böyle bir vücudumda bir ağrı oluştu burnum akmaya başladı dakikada bir hapşırıyorum böyle var ya sanki dayak yemişim gibi uzandığım zaman sanki bütün kemiklerim kırılmış gibi hissediyorum .sabit duramıyorum ağrı dan acımsı bir tat var ağzımda daha sonra başım falan ağrıyor sizce covit miyim?