hadi biz aşı olduk kendimizi koruyoruz ya çocuklarımız? parka gidiyoruz her taraf ebeveyn annelerin hep ağzı açık ben nereden bileceğim o kadınlar aşılı mı aşısız mı o sebeple girişinde güvenlik vs olan her yerde hes kodu gibi aşı kodu da okutulmalı bence. aşı olmak zorunda değilsin ama hastalığı yayamazsın ben böyle düşünüyorum. aşılı insan kendini koruduğu gibi başkalarını da koruyor çünkü ağır hasta olmadığı gibi hastalığa yakalanma ihtimali de düşüyor. hastalansa da yayma olasılığı da düşüyor. bence aşısız insanlar kalabalık yerlere girmemeli. illa ki kontrol edilemeyecek yerler olacaktır oralara gitsinler.