Aralarında 2 yaş var. Planlı oldu bizim. Ama şu an bedenen ruhen kan ağlıyorum. Eşim destek ama bir yere kadar. Bebeğin tüm bakımı omzumda artı oğlum 3 2 aylık oda anneci. Kıskançlık var
Süreci iyi yönettiğimi düşünsem de törpülenememişçok şey var. En kötüsü de eşimle ilişkim etten duvar oldu. Her gün atışıyoruz bu stres yorgunluk altında ezildik mahvolduk bilmem anlatabildim mi :(