14 aylik oglum var ve 5 aylik hamileyim 🙈
Oglum 1 yaşina giridginden beri emzirmehi biraktirmaya calişiyordum ama omadar bagimliki nasil biraktiracam bilmiyordum.
1 yaşina girince ben şişe mamaya başladim günde 2 kere felan sişe veriyordum . Tabiki okadar cok emmesine ragmen hem bizle yemek yerdi hem kasik mama yerdi hem abur cubur hep şişe mama. Yani memehe hicbir sekilde ihtiyaci yokdu ama birtürlü biraktiramiodum memeyi. Tüm gece sabaha kadar mememi agzinda tutup uyurdu okadar acidan agalrdim ki 🥲 ama cok sükür son 3 gündür emizrmeyi biraktirabildim nezamandir gündüzleri vermiyordum memei kendi de aramiyordu ama uykuya dalarkene illa istiyordu kiyamiyordum veriyordum ama 3 gündür gecede vermiyorum meme okadar mutluyum ki anlatamam 🥲
10 da uyutuyorum sabah 2 de uyanio hemen mama yapiom tekrar uyuyor sonra saat 6 8 arasi tekrar uyaniyor mama icin 🙈 artik gece 2 kere mama verip gündüzleri yemek kaşik mama su verecem sadece.
Mutlulugumu sizinle paylaşmak istedim ❤🧿