Çok normal bir süreç, dökülenlerin yerine yeni saçları çıkacak. Oğlumun da bir süre döküldü sonra durdu şu an 6 aylık olmak üzere, dökülmüyor hiç. Ben kestirmeyi hiç düşünmedim dökülüyor diye, hiç hoşlanmıyorum küçücük bebeklerin saçının sıfıra vurulmasından.