silamtb Sevgili annelerim avent biberon kullanıyorum artık bebeğim de biberon reddi yaşıyorum. Lansinoh biberon kullanan var mı işe yarar mı ona geçsem. Öneriyor musunuz lansinoh biberonu.
Dn123 silamtb ben doğduğundan beri onu kullanıyorum 20 aylik hala suyu onunla iciypr Ama ben bir kac ay önce deldim ucunu biraz arttirdim ama kucuk cocuklar icin ideal.
silamtb Dn123 teşekkür ederim bende alıym o zaman cam yada plastik farkeder mi sizce hangisini önerirsiniz
Merve-34 Bende kullanıyorum memnunum avent de almıştım ama lansinohu daha çok sevdi plastik olanı bendeki iyi yani
sarpinko silamtb dogdugundan beri kullaniyorum cok cok memnunum hem suyunu hem mamasini veriyorum.aventin ucu meme ucu gbi benim oglumda almadi cozumu lansinohda buldum