pinar5595 sarılık durumu artık yoktur diye düşünüyorum bırakın uyusun ,uykuyu seviyordur her bebek farkli,bizim de 3 aylık bebiş 1.aydan sonra uyandirmayin demişti Dr umuz uyku da gelişimi için önemli acıkınca kalkar zaten, bizim kız gece 12 de yer 6 da kalkar sabah ,kan şekeri düşmez korkma demişti doktor ,yine danışın doktorunuza tabi