minirea Ocakgunesim ben de yıllardır takıntılıyım burnuma öğrenciyken kredi çekmeyi bile denedim ama vermediler tabi :D hala da sevmem
Dmlafrkn Ocakgunesim Benimkide büyük ama estetikli herkes gibi olmasındansa büyük karakteristik olmasını tercih ederim kocam begenmismi beğenmiş gerisi tırrrrrt 🥴
Geberikgelinnsss Ocakgunesim Valla Hangimizin Ki düzgün ki eldlwlslslsşls Benimki büyük değildir ama ucu Top gibi yuvarlak sldlwlslsls Eşimde şey diyor Burnunu çekte geçeyim 😂😂aman Ne takıcam Alan almış Napim 😂😂