Kızlar bebeğim 4 aylık normalde kucağımda sallayarak uyutuyordum reddetmeye başladı aşırı çırpınıyordu ağlıyordu hiç istemiyordu kucağımı son zamanlarda. Bir gün yatakta yanynayız emzirdikten sonra emziğini verdim müziğini açtım iyice uykusu gelsin öyle alayım dedim telefonla uğraşırken bi baktım gözler gitmiş hiç kıpırdamadım uyudu 🤷🏻♀️ neyse artık böyle gider buna alışır dedim uyumadan önce emzirerek devam etti memede uyumak istedi birkaç gün sonra doyunca çekti kendini ağladı koluma gelmek istedi kolumda uyudu. İyi dedim kolumda uyumaya alışır ordan kolumu çekerim yanyana uzanır uyuruz sonra beşiğine geçerim falan. Şimdi koluma alınca da ağlıyor az önce kendi kendine daldı sadece başını okşadım. Ama cidden ne yapacağımı şaşırdım Allah ne verdiyse gidiyoruz birkaç gündür belli bi yöntem yok ne yapsam kızlar bi yol gösterin