Ben şu an çalışmıyorum ama aynı durumu geçtiğimiz haftalarda ben de yaşadım, sütüm kesilme noktasına geldi neredeyse. Öncelikle sütümün geri geleceğine inandım moralimi bozmamaya çalıştım. Süt yapan şeyleri tükettim bol bol ve sıkça emzirmeye çalıştım ve düzeldi. Sizin durumunuz daha farklı, bebeğinizin yanında olduğunuz sürede sık sık emzirin, sütünüzün artacağına inanın ve güzelce beslenip bolca su tüketin inşallah sizin de düzelecektir