Flamingom BEN BİR OTİZM ANNESİYİM VE BU KONU BANA AŞIRI ### Duyar Lı bir konudur. Bebeginizin tv den ogrenicekleri onun beynine bilgi olarak yazilmaz. O bunu ezberler taklit beceriside kazandirmaz sadece gordukleri cazip geldiginden dıç dünyaya tüm pencerelerin kapatırlar. Tv de izledikleri her faydalı sandiginız Hic ama hic faydası olmayan Hizli haraketlerin konusmaların yogun oldugu gercek hayatla tüm penceresine kapanış yapan duyusan sorunlara yol açarsınız gerisi sizin biliceginiz isterseniz ekranin önünde uyutun kime ne?ben sadece uyarıyorum