bala86asel Kızımın alttan 2 üstünde 2 diş çıktı gıcır gıcır yapıyo sizinkilerde yapıyor mu ve ne zaman vazgeçer bundan yha
Muhasebeciana bala86asel alttan 2 dis ustten 1 dis cikti kiziminda aynisini yapmaya basladi 2-3 gundur anneme soyledim oda yeni dis gelicektir kaşiniyodur kasimaya calisiyodur kendince dedi 10 ay 11 gunluk benim kizimda
iyilik80 bala86asel aynisini yapiyor. Bizimde 4 disimiz var ust disleri buyuyor kasindigi icin yapiyor diye dusunuyorum.
Alminazli Benim kızımim üstte 4 dişi çıktı 10 aylikken 2 hafta önce de alt dişinin biri cıktı aynisini yapio özellikle sinirlenince bende anlam veremedim nie yapio 11 ay 22 günlük şu an belkide dişleri onlara farkli mi gelio acaba
bala86asel Alminazli anlamadım Bende gıcır gıcır oynuyor değişik mi geliyor acaba zarar verir diye korkuyorum
Cnmmltm Benim oglumda cok yapardı bunu gece uykuda bile yapmıslıgı vardır zamanla gecer heralde bizde oyle oldu