pinar5595 53 günlük bebeğim var. Bebeğim de gaz sancısı bu aralar çok fazlaydı biogaia kullanıyoruz iki gündür rahatladık. Emerken hem emmek istiyor hem ağlıyor emerse de güçsüz çekiyor ve gazı yoksa sürekli uyumak istiyor beslemek için uyandıramıyorum o derece uykusu derin oluyo. Sizde de uykusu böyle olan var mı
Yazannesi1 pinar5595 bizim emme konusu aynı sizin gibi emmek istiyor ama sancısı var geri atıyor kendisini sonra tekrar memeye götürüyor kafasını. Son zamanlarda sürekli meme istediği için memede uyumaya alıştı benim ki ama tabi zor uyutuyorum hem meme hem hafif sallıyorum. Biogaia bizde kullanıyoruz gaz damlasıda veriyorum valla yine gazlı tüm gün yüz üstü yatırıp başında bekliyorum. 54 günlük 🙏🏻🌸
Sibelaslan pinar5595 gaz dan uyuyor benimde 3 aylık oldu youluyo vücuda agır geliyo ama siz az yese bile emzirin güçten düşmesin
Melisa59 pinar5595 canım bebeğinde mide gazı birikiyor emerken ağlıyorsa emzirirken 10 dkaada bir ara ver omuzuna alıp sirtini sivazla geğirtmeden emirmeye devam etme canım ondan ağlıyor bebeğin
Melisa59 Yazannesi1 canım mide de gaz birikiyor emerken ağlıyorsa .. emerke 10 dakka da bir omuzuna al sırtını sivazlayin geğirmeden emzirmeye devam etmeyin bittikten sonrada geğittirin gün içinde de aynı şekilde
pinar5595 Sibelaslan gazdan uyuduğunu düşünmemiştim gazlıyken uyumuyordu uyusa bile gaz sancısı gelince hemen uyanıyordu
Sibelaslan pinar5595 bide sıcaklarda var ondan merkaetmeyin inanın çok çok açıksa o dünyayı yıkar emer 🤣
Alpdeniz2021 Oğlum 65 günlük, aynı şekilde memedeyken sürekli kendini geri atıyor, gündüz uykuları çok azaldı, sürekli sıçrayarak uyanıyor, başında beklemek gerekiyor, bir de az emmeye başladı gibi, bu da bir dönem mi acaba