Merhabalar bugun 4. Ayın içerşsşne girdi bebeğim. Yazlıktayız ve bu arada düzgün bir hastane var mı bilmiyorum. 2 gündür şiddetli olmayan aralıklarla öksürük ve ses kısıklığı var. Hava sıcaklığı sebebiyle cam açık yattıyorduk - rüzgar esmiyor- ve hergün 3 4 defa duş aldırıyorum. Doktora götürmeli miyim? Başına gelen var mı? Bı arada akçay dayız burada iyi bir doktor bilen var mı? Şimdiden çok teşekkürler