Arya21_ idrar almak gerçekten zor oluyor. Zor olması Bi yana poşetle alınan her zaman doğru sonuç vermiyor. Doktor yanımızda hocasını aradı poşetle aldılarsa boşver o sonuçları sondayla aldırın dedi. Sondayla aldırdık birkaç defa. İsterseniz sizde söyleyin doktora sondayla alsınlar. Kız mı erkek mi sizin