yavrukussss Hayırlısı canım genelde destekliyorlar ama ben ilk doktorumu bırakıp 2.ye geçtiğimde söylemiştim mesela oda nstde sancı varsa kestiriyorum ben senin şuan sancın yok devam da edebilirdin demişti , o an tekrar emzirmek istedim 2 3 gün olmuştu keseli ama sonra ya yine kes derse diye cesaret edememiştim