Verynice1 Dün havuzda su yuttu 15 aylık sonra şimdide 37.9 seyrediyor ama dışardayız sıcak ondan dolayımı anlıyamadım ama napsam calpol verdim hasta gibi
Adababy Verynice1 bende denize götürdüm girdim falan hep şimsiyenin altındaydı gölgede ama alnı falan yanıyodı otele gittim klimayı açtım serin olduktan sonrada baktım normal ateşi. Ayaklarının altna pamuk veya gazlı bezle limon suyuna ıslat alnına ayak altlarına kollarına hemen ateşi kesiyo
GoGirl Verynice1 havuzlar ne kadar temiz olsada enfeksiyona cok acik oluyor takipte kalin bakalim hava cok sicak oldugu icin 37.9 olmaz oyle olsa sicakta herkesin oyle cikar siz takip edin
NefesMaviDeniz Verynice1 Su fazla yutmamıştı sanırım dün konuşmuştuk sizinle..su yutması ile ateşi yükselmemiştir diye düşünüyorum. Ama aşırı sıcak bizler bile duramıyorken bebekler ne yapsın..bol bol denize sokun şapkası hep kafasında olsun ve genelde ya sabah 9-11 arası denizde olun yada 16:00dan sonra..ateşi var peki huysuzluğu var mı hareketleri filan nasıl?
Slmnese Canım istersen önce ılık bi duş aldır ve serin bir yerde tut. Odanızda klima vardır mutlaka çok serin olmayacak şekilde klimayı ayarla. Eğer ateşi 38’i geçerse calpol verebilirsin.
Verynice1 Slmnese verdim calpol acaba diyom kulagna sumu kaçtı çok üzgünüm ya berbat oldu tatil yavrum iyi olsunda
Slmnese Verynice1 canım havuz çocuklar için biraz tehlikeli gerçi bizim içinde öyle mikrop barındırıyor fazlasıyla. Muhtemelen mikrop falan kapmıştır. Benim oğlumda 7 aylıkken bütün tatil hiçbir şey olmadı son gün havuza soktuk ertesi gün şiddetli ishal kusma ve ateşle hastaneye götürdük. Siz sıkça suya sokun ama soğuk su değil kesinlikle ılık suya. İnce bir atletle gezdirin ve hava zaten sıcak odada serin bir ortamda tutun. Bolca sıvı ver, yoğurt yedir.
Deletedmom5284 Kulağına su kaçmış olmasın yada güneş çarptı? Bilmiyorum ki, çok kötü olursa dra götürün, benimde denizde su kaçtı 3 gün üst üste hastanede ağrı kesici iğne vuruldum tatildeyken