Kızlar burun akıntısı şikayeti ile götürdüm 17 aylık kızımı. Doktor kontrol etti günümüz salgını sanırım neyse göğsü de kontrol ederken göğüste sertlik farketti cocuk endokrin bi görsün dedi fazla bi açıklama yapmadı o hastanede bölüm olmadığı için daha götürmedim sizde böyle yaşayan var mı sebep nedir