Benim oğlan şimdi 3 aylık daha yeni yeni düzene oturuyor huyları. Eğer bariz olan bir sıkıntısı yoksa ve Allah korusun hasta falan değilse yapabileceğiniz tek şey sabretmek canım. Emin ol birden şak diye geçiyor noldu şimdi diyorsun 😂 benimki akşam 7 den 9-10 a kadar çığlık çığlığa ağlardı şimdi gülücükler saçıyor 😊 sabır kızlar dayanın 🥰❣️